Post by berloolisteoprol on Feb 4, 2022 19:23:17 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wrestling Revolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wrestling Revolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegenerator edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Wrestling Revolution 2022 version ▞▞▞
Dette var det beste. Men når du la til betalingen ble det bare kjedelig, vet du? Så fiks det, så skal jeg gi en bedre anmeldelse
Spillet var morsomt og nesten tilfeldig når jeg får en annonse og den er ferdig, slutter spillet bare å svare. Jeg lukker enheten min og åpner den igjen, og den vil fikse det, men det skjer fortsatt ikke når jeg ser annonsen. Annonsen er brainy eller noe, men ikonet hadde en hjerne, jeg håper dette kan løses.
Jeg kan ikke kontrollere spilleren, du kan ikke se kontrollene og det er veldig kjedelig
Spillet er bra, men 3D-versjonen er bedre.
Ok
Wrestling Revolution Sports zgx
wow, spillet forsinker meg hver 2 kamp, så når jeg går med et selskap og de ber meg om å endre navnet mitt og de sier nei?!, hva var vitsen med at jeg kjempet mot avgjørelsen hans
Vennligst gjør noen oppdateringer .... men liker ikke 3D .... Jeg elsker dette spillet så mye ... plz oppdaterte bare bevegelsene til brytere .... bare trekk, men liker ikke 3D .... .Jeg liker ikke den 3D-en ...ved at det er for mye kameraproblemer, og jeg hater den 3D-versjonen
Dette spillet er forferdelig, helsen vil bare være borte og jeg vinner fortsatt ikke, og å treffe skadde deler gjør ikke mer skade
Wrestling Revolution Sport gdu
vel, jeg elsker dette spillet, men spillet lar oss npcs gjøre alt de kan feste til tauene. Jeg liker spillet, men prøv det ut etter denne kommentaren.☺
Jeg elsker dette spillet, enkel grafikk og gameplay, men en dyp karrieremodus. Jeg vil gjerne se støtte for google play musikk og andre, slik at jeg enkelt kan legge til tilpasset musikk
elsker dette spillet. Men legg til noen nye trekk som dødskyss, sykkelspark, sikksakk, hodetramping. Og noen taubevegelser som superplex, hurricana, spansk flue osv. Noen bevegelser fra opp fra tre tau som selvmordsdykk, månesult osv. Vennligst legg til dette. Og legg spesielt til 619. Vennligst legg til disse tingene.
Bra, men jeg blir irritert når det kommer til permanente kostymer og navn. 2 stjerner
Så gøy 😎😎💰💰
Wrestling Revolution খেলাধূলা rjq
Jeg likte dette spillet før før du bestemte deg for å tjene mer penger på det hvorfor må jeg betale for å tilpasse spilleren min det var bra før, men nå er det ødelagt, jeg vil ikke spille det igjen før du fjerner din egoistiske oppgradering
Wrestling Revolution Спортивні wyn
BH K(mm
Jeg må lage et passord så jeg liker ikke spillet fordi jeg trenger å gjøre en ulåst tegning og jeg kan ikke gjøre det, så ja, du bør gjøre denne bedre jeg velger bare byen byen en så ja, jeg prøver å lage du tenker på hva du gjorde
Jeg pleide å elske det, men nå... det får meg bare til å rase og jeg laster det ned, og last det ned når jeg raser, du bør gjøre innsendingen litt lettere å unnslippe og også gjøre innsendingen. NOOT MAKE U TAP OUT U SHOULD REMOVE POWERMONGER BRUKER BARE INNLEGG OG U TAP UT. FJER DEN VENNLIGST!!!!! det var min mening og ha en fin dag i karantene.
Dette spillet er en freak ikke spill dette raseri-spillet i desember (i spillet) du vil alltid miste lagkameratene dine vil dø fiendene oppfører seg ekte, men spilleren kan ikke.
VERSTE SPILLET. Lederen din gir deg unødvendige utfordringer, og helsen min blir alltid dårligere, slik som HVAD FAN MATTE. Du kan gjøre det bedre enn dette, men du har tydelig vist meg at du ikke kan og 2 mange annonser,🔧🔧 fiks det, jeg vet ikke hvorfor dette fortsetter å skje med meg, jeg skulle ønske jeg ga dette spillet 0 😡😡😡😡😡😡😡
Elsker dette spillet til nå..men du kan legge til nye brytere som djevelen, usos, Braun strowman og kvinnelige brytere og andre moduser som historiemodus og managermodus..dette spillet vil toppe listen hvis det har alt dette... ..
Dette spillet er veldig kjedelig hvis du går foran vil du gå tilbake jeg foretrekker kan bryterevolusjon enn dette
Jeg vil foreslå deg å få grafikken til å bli bedre til 4d, dette kan gjøre spillet ditt mye bedre enn før.
Uddfjsgsjcj
Fantastisk spill jeg elsker det har spilt det i mange år nå, men historien har aldri endret seg, flere trekk må legges til. Men jeg elsker det. Også flere historielinjer må legges til, pluss at titlene blir fjernet til snart hvis karakteren min er skadet i for eksempel tre uker, tittelen hans er tatt.
mange feil og feil, ufullstendige historier, fikse fyrstikker i stålbur og last man standing fordi det tar evigheter å fullføre dem
Det gir ingen mening hvis du faller under et bord, blir du automatisk slått ut
Jeg elsker dette spillet jeg spiller hver dag problemet jeg har er at kanskje du burde hatt noen flere samtaler og du burde hatt noe sånt som flere karakterer som gir deg 4 stjerner når du gjør det 5 stjerner
Jeg liker alle andre spill laget av dere, men dette spillet er patetisk. vi får ikke engang en skikkelig opplæring. Og fortell meg hvordan livet vårt vil øke etter at vi har spilt en kamp, for i hver kamp har jeg halveringstid i starten.
Det mest forferdelige spillet jeg noen gang har spilt. Å tilpasse spilleren er vanskelig. For en bortkastet tid. Vær så snill å fikse det
탱크 스타 아케이드 kwmj
Hvorfor løper karakteren ukontrollert når du blir truffet. Aldri sett noen gråte så mye i en kamp La oss prøve å være litt mer realistiske
Wrestling Revolution スポーツ otg
Jeg pleide å spille dette spillet 24/7. Jeg elsket å lage min egen bryter i begynnelsen og se hvor karrieren deres ville gå. Men det har endret det faktum at jeg vet at jeg må betale for å endre bryteren min. I begynnelsen er det fryktelig. Jeg elsker denne mannens spill, men vær så snill å endre dette
Redigerer anmeldelsen min for noen måneder siden, bare en oppdatering. Spillet er flott, og jeg er glad det fortsatt eksisterer. Hvis det er få ting jeg ville endret, er hvordan det å skape karakterer er litt vanskelig, men morsomt. Flott spill totalt sett
Wrestling Revolution খেলাধূলা rhzz