Post by enerverbacklo on Feb 16, 2022 21:12:07 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mighty Party ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mighty Party IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch gems ▞▞▞
▞▞▞ Mighty Party 2022 version ▞▞▞
Veksten er avhengig av pengene du legger inn i spillet. Selv da er varene kostbare og i hovedsak verdiløse med mindre du bruker hele månedens inntekt. Du vil bli rammet av en konstant byrde av "tilbud" når du åpner spillet. og når du går inn i de forskjellige underseksjonene. For f2p-spillere, når du har passert de innledende stadiene, er det bare 15 minutter med innhold. De fleste av spillmodusene er ødelagte og rigget for å sikre og oppmuntre til forbruk. IKKE ANBEFALT!
Ikke engang eksternt det som annonseres. Du får et par av dem gjennom, det er det. Ellers er historien rotete og karakterene er merkelige. Typisk IGG wannabe. Ikke verdt tiden, men underholdende nok hvis du VIRKELIG vil prøve...
Total lønn for å vinne spillet, og det er virkelig synd. Er veldig bra til du begynner å tape for folk som faktisk har mer penger å bruke, litt cringe ngl
Nok en falsk annonse. Spillingen er ikke det samme som vist i annonsen.
Veldig fint og vanedannende spill. Det føles som om noen kort bare er for kraftige, men det er mye variasjon i dette spillet.
Rebaixados Elite Brasil Simulácie fofn
Oppdatering fjernet slagsmål. Tok unna mye av moroa uten å måtte vente dager for å spille igjen. Gjorde mye mer lønn for å spille enn det pleide å være.
Veldig morsomt og vanedannende spill, litt vanskelig å komme videre til tider, men en fin utfordring fra tid til annen! Bruk vanligvis ca. 1 time - 2 timer om dagen. Spillid: GGASBW
Spillet var morsomt til å begynne med, men når du først kommer til et visst nivå, er det nesten umulig å komme videre uten å betale.
Ville gitt 5 stjerner hvis bekymringene nedenfor kan løses, - i gameplay, gjør 5 kort-alternativet tilgjengelig i stedet for 4 - motstandere bør matche i henhold til Power og ikke nivå - Veldig dyre kjøp i spillet - gi flere kilder for å tjene edelstener - inkludere kort sveiper i alle spillmoduser - bør gi noen flere fordeler til ikke-VIP-spillere - øke grensen for å legge til venner - legg til kortforespørsel for episk og legendarisk
Nesten gøy, men ikke helt der. Bildene og tilleggene for dette representerer ikke spillet i det hele tatt, det er en type kortspill. Begynnelsen er bra, men veldig raskt kommer du til et punkt hvor du enten betaler "mektige" mengder penger, eller bare spiller i omtrent 30 minutter om dagen fordi det ikke er noe du kan gjøre for å komme videre. Å bli sterkere for å komme videre i spillet betyr enten å være EKSTREMT heldig, eller igjen betale irl-penger. Og antallet annonser i spillet er svimlende. Penger!
Som en som har spilt i flere måneder kan jeg virkelig ikke anbefale spillet. Det begynner morsomt, men til slutt er det en massiv betalingsmur, og kundeservicen er forferdelig og grenseoverskridende føles som en svindel. Jeg har nylig fått en ny telefon, og jeg kan ikke engang logge på for å bruke den lagrede fremgangen min. Spillet lar meg ikke logge på med gyldig legitimasjon. Jeg anbefaler på det sterkeste at du ikke kaster bort tid eller penger på dette spillet.
Ikke i det hele tatt hva det ble annonsert. Bilder er en fullstendig løgn for hva spillet faktisk er. Etter å ha spilt en stund er det ganske morsomt, for et uformelt spill. Hvis du vil komme deg raskt, må du bruke penger. Du kan spille uten å bruke penger, men du må vente 8 timer for å åpne visse kister. Det er ikke dårlig hvis du bare vil spille det tilfeldig gjennom uken eller en gang om dagen.
Flott spill, morsomt og enkelt enkelt og morsomt å spille!
Veldig fint spill, det eneste problemet er for dyre tilbud, de bør i hvert fall være 50 prosent mindre
Mighty Party பாத்திரமேற்று விளையாடுதல் tgjf
Ikke bruk dine hardt opptjente penger på dette grådige spillet. Dette er det skitneste, grådigste og mest villedende P2W-spillet jeg noen gang har spilt. Starter fra: Falsk reklame; Overprisede varer; Utstrakt bruk av AI og overveldede roboter som dreper konkurrentene; Urettferdig matchmaking/matchplaying; Respektløs grådig praksis mot spillere selv de som betaler; Kundestøtte klandrer alltid spilleren for å dekke deres grådige praksis; Urettferdig stevning blant annet. Løgnere, syke og grådige utviklere
Dette er helt klart et spill for å vinne. Jeg har høye 2 karakterer på høyt nivå og har tapt for folk med fem karakterer på høyt nivå siden de har brukt penger, alt er for omfattende hvis du vil ha penger, hvorfor ikke legge til annonser eller alternativer for å få noe men når jeg ser på et tillegg, vil jeg fortsatt spille, da jeg liker spillet, men ikke hvor mye penger du må bruke, ikke alle jobber på grunn av COVID tross alt
De eneste som går i dybden med kommentarene er de negative. Så bare fra den delen vil jeg ikke engang prøve dette spillet. P2W er så dumt. Adios
Avslappende spill. Litt forvirrende i starten.
Jeg vil gi det 5 stjerner hvis prisene i butikken faktisk er halvparten av og ikke til full pris når du viser halvparten av som om 49,99 er halvparten av 49,99, for eksempel hvorfor endres det ikke? Halv avslag betyr at 49,99 er nede i 19,99 ikke full pris
Mighty Party Παιχνίδια ρόλων cvi
Måten du gjør oppdateringer på er forferdelig, ingen andre spill på telefonen min må jeg hoppe gjennom bøyler for å få den oppdaterte versjonen.. spillet er morsomt.. men dette må forbedres. Byttet til 1-stjernes spill er morsomt, men måten du oppdaterer jeg irriterende gjør at jeg ikke vil spille. Burde ikke måtte gå gjennom så mye trøbbel.
07.06.2021 Spillet stoppet for å laste med meldingen: "Versjonen er utdatert. Oppdater spillet for å få nye funksjoner." Ingen mulighet for oppdatering i Google Store er tilgjengelig. Reinstallering hjelper ikke. 02.09.2021 Og nei, dette er helt feil å få spillere til å tømme Google Play-cachen for å oppdatere spillet. Alle andre spill krever oppdateringer bare når de er implementert i butikken og er tilgjengelig for alle spillere.
De må oppdatere hvordan spillet ser ut, det er et flott spill, men det er en helt annerledes og god spillanbefaling
Annonsen din hadde en god idé, men å vise falske annonser og falske bilder var ikke en god idé. Prøv å gjøre det til et faktisk spill i stedet for å lure barn.
Mighty Party Hry na hrdiny lpkh
Flott spill har akkurat nådd et punkt hvor du ikke kan komme videre med mindre du bruker mye penger. Matchende kamper er virkelig urettferdige til tider ellers et godt spill og veldig vanedannende
Spillet har p2w-aspekter, men du kan konkurrere ved å dra nytte av daglige oppdrag, legendariske kortutdelinger osv. Noen kort forblir overveldet, men de er ganske gode til å rebalansere. Daglig lek er viktigere enn å bruke små beløp som det burde være.
Kan være et bra spill, men veldig mye ødelagt av lønn for å vinne typer
Morsomt spill, og fantastisk støtte! De var i stand til å gjenopprette fremgangen min fra en gammel enhet fra år siden og tillot meg å lagre min gamle informasjon fra den enheten til min nye.
Alt i alt et anstendig spill. Prisene er litt for høye, men siden det ikke er noen annonser er det greit. Jeg er plaget over at tårnene, som fikk meg inn i spillet i starten, ikke lenger er der. Salget er litt latterlig ettersom prisene bare krysses og det er samme prislapp på både den kryssede og den vanlige prisen på appkjøp.
Tilkoblingen er virkelig, veldig ustabil, og hver gang en frakobling skjer, mister du alt du gjør, og hvis du er i en kamp, taper du automatisk uansett hvor bra du har det. Det er veldig irriterende og frustrerende
Lowøwlwø
Spillet er morsomt og jeg har vært i stand til å utvikle meg ganske bra uten store utgifter. Spillet oppdateres imidlertid ofte og gir deg ikke tilgang til spillet, men oppdateringen er ikke tilgjengelig i Play Store. Dette fører til at jeg går glipp av dager til oppdateringen blir tilgjengelig og hindrer fremgang i tidsbegrensede hendelser. Oppdatering: Jeg fulgte instruksjonene gitt i svarkommentaren; men det løste ikke problemet.
Skjermbildene viser bare en liten del av hva spillingen er. Skuffende. Hvorfor ikke være ærlig og få spillere som faktisk ønsker det i stedet for spillere som meg som bare vil avinstallere det?
Jeg liker spillet, men reisen krever definitivt at du kjøper spill for å komme videre. Ville vært et 5-stjerners hvis prisene ikke var like gale og det ikke var så mange kjøpskrav
Flott spill bare alt for dyrt. Også svært unødvendig falsk reklame.
Jeg liker dette spillet veldig godt, men jeg skulle ønske det var et alternativ for å gjøre det middels eller lav kvalitet. Etterslepet er astronomisk og hindrer meg i å gjøre visse handlinger.
Betal for å vinne. Oversvømmet med tillegg. Belønningssystem holder deg opptatt.
Mighty Party RPG fzoa
Elsker det
Jeg har spilt MANGE spill, og jeg bruker vanligvis en anstendig sum penger på spill jeg liker. Men dette er det mest ekstreme p2w-spillet jeg noen gang har spilt i hele mitt liv! Når jeg tenker på det, bør du egentlig bare laste det ned og se selv hvor latterlig det er. Du vil miste mesteparten av tiden etter hvert som du går gjennom spillet hvis du ikke bruker en bunke penger på det. Annet enn det et bra spill, men p2w-delen er så dårlig at det bare ødelegger hele spillopplevelsen.
Du kan komme til nivå 13, men etter det, hvis du ikke betaler for å spille, vil det ta lang tid å fortsette å gå opp. Jeg avinstallerer fordi spillet nå er kjedelig. Uansett hvor mye jeg går opp i nivå. Det vil ta måneder å få nok edelstener til å øke karakterene i nivå for å kunne konkurrere enkelt med de som betaler hundrevis av dollar i året for å spille. Dette spillet er en svindel. De har ikke engang dragespillet etter et visst nivå.
Spillet er morsomt og bidrar til å fordrive tiden. Det jeg ikke liker er når du er sammenkoblet for å kjempe mot noen som har nesten det dobbelte av kraftnivået ditt...for ikke å snakke om hvor mange ganger det skjer. Det tar bare moroa ut av et spill som skal bruke strategi. Det er heller ikke gøy å kjempe mot noen med halve nivået ditt også.**** det blir verre. Vennligst hjelp. Jeg har bilder av eksempler hvis du vil ha dem.